۲/۰۴/۱۳۸۹

دختر راه سبز امید متولد شد



لطفاً اطلاع رسانی کنید تا همگان بدانند که راه سبز امید در قلب ملت زنده است، و زنده خواهد ماند

درسا - دختر راه سبز امید متولد شد

نخست وزیر امام : راه سبز امید را باید زندگی کرد

دخترم متولد شد . دختر راه سبز امید (درسا). از میانه شعله های مبارزه و مقاومت . از میانه شعارهای الله اکبر  . از میانه ضجه های سهراب ها و ندا ها . از میانه شهادت و خون ریزی . از میانه زندان ها و شکنجه ها . از میانه وحشی گری ها و دین فروشی ها . از میانه هتاکی به علمای اسلامی . از میانه هتک حرمت بیت امام و اندیشه سبز امام .

دختر راه سبز امید (درسا) متولد شد ؛ از پیش از تولد می شنید ! صدای خرد شدن استخوان های آن زنی که زیر باتوم بسیجی ها فریاد می کشید . و کمی آن طرف تر شعار بسیجی واقعی همت بود و باکری !

دختر راه سبز امید (درسا) به دنیا آمد . برای آنکه مقاومت سبز ادامه یابد . مقاومتی که ریشه در تاریخ دارد . از زمان نمرود و فرعون تا یزید. از زمان چنگیز مغول تا شاه مخلوع . و در مقابل صف آرایی اخلاق و ادب . صف آرایی : ادب مرد به ز دولت اوست  در مقابل مقدس نمایان بی هنر .

دخترم را درسا نامیدم . فقط برای آنکه خاری باشد در چشم دیکتاتور . برای آنکه راه سبز امید را باید زندگی کرد. برای آنکه منطق اخلاق و ادب با یک شب و یک سال و یک قرن به نتیجه نمی رسد . صبر می خواهد و استقامت . مبارزه ای به اندازه ی بلندی تاریخ . از زمان آدم و حوا و فریب شیطان تا زمان بهشت و جهنم .

دخترم را درسا نامیدم تا زندگی کنم به رنگ پیامبر رحمت . به رنگ اخلاق . به رنگ مهربانی . همان پیامبری که و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین (ما تو را جز برای رحمت بر عالمیان مبعوث نکردیم) همان پیامبری که برای کامل کردن اخلاق فرستاده شد . پیامبر زیبایی ها . پیامبر خوش اخلاقی ها . پیامبر دوری از دروغ، دوری از تجاوز، دوری از شکنجه ، دوری از قتل و غارت و تهمت و غیبت و بی حرمتی . و بالاخره پیامبر صبر و مقاومت با نامگذاری فرزند .

پیامبری که سلاله اش یکه و تنها در میان دین فروشی دنیا پرستان به خون خود می غلتیدند و خلفان جور با قیافه ای دین فروشانه ، آنها را به بی دینی و بی نمازی محکوم می کردند . پیامبری که انتقام از او را از فرزندانش گرفتند .

آری دخترم را درسا نامیدم تا هر کس که او را صدا می زند، یادآوری شود که راه سبز امید زنده است . راه سبز ائمه اطهار . راه سبز اخلاق . راه سبز امام .

برایش از اخلاق خواهم گفت (http://www.letterstodorsa.blogspot.com). از دین . از ادب . از مبارزه با تحجر و خرافه . از مبارزه با دین فروشی . از مبارزه با دیکتاتور . همان دیکتاتوری که مزه گاز فلفلش احتمالاً هنوز زیر زبان این نوزاد تازه به دنیا آمده باقی است ! از روز قدس، از نماز جمعه، از 25 خرداد ، از روز عاشورا 

می گویند که در زندانها تهدید می کنند که با خانواده و فرزندانت چنان می کنیم! نمی دانند که آرزوی یک پدر سبز جز شهادت فرزند نیست ! همانطور که پدرم در میانه شعله های انقلاب آزادی خواه 57 و جنگ و شهادت،پشت قرآن برایم آرزوی شهادت نوشت، امروز من برای فرزندم آرزوی شهادت می نویسم ! حال دیکتاتور این دو آرزو را کی برآورده می سازد ، خدا می داند !

 آن كه ايمان و عقيده دارد و بپاخاسته است كه جهاد كند در راه اين ايمان و عقيده و اعتقاد به اين دارد كه فداكارى در راه خداى تبارك و تعالى پيروزى است و رسيدن به مقام شهادت پيروزى ديگر است، يك همچو ملتى شكست ندارد (امام خمینی(ره))

بله ! راه سبز امام را زندگی باید کرد

۱ نظر:

  1. احیانا دخترتون به جز شعار بسیجی واقعی...
    شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه رو هم میشنید؟!

    پاسخحذف